Nabór na stanowisko - Organizator usług cmentarnych i pogrzebowych
Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu
ogłasza nabór na stanowisko
Organizator usług cmentarnych i pogrzebowych
1. Pracownikiem zatrudnionym na stanowisku:
organizator usług cmentarnych i pogrzebowych może być osoba, która:
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) posiada wykształcenie minimum średnie,
3) posiada co najmniej pięcioletni staż pracy,
4) posiada prawo jazdy kategorii B,
5) posiada znajomość przepisów prawa dotyczących pochówku zmarłych i zagospodarowania cmentarzy: ustawa z 31.01.1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (tekst ujednolicony Dz. U. z 2011 r. nr 118 poz. 687),
rozporządzenie Ministra Zdrowia z 7.12.2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz.U. nr 153 poz.1783 z późn.zm.), rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 01.08.2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. nr 90 poz.1013 z późn.zm.),
6) cieszy się nieposzlakowana opinią,
7) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
2.Kandydat powinien dodatkowo:
1. Posiadać stan zdrowia pozwalający na podjęcie i wykonanie zatrudnienia na stanowisku: organizator usług cmentarnych i pogrzebowych
3. Do obowiązków organizatora usług cmentarnych i pogrzebowych w Zakładzie
Gospodarki Komunalnej w Wałczu należy m.in.:
1) Nadzór nad funkcjonowaniem cmentarzy miejskich w szczególności:
- przyjmowanie zwłok do pochowania na cmentarzach zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- zapewnienie właściwego stanu ogrodzeń, bram i dróg wewnętrznych,
- utrzymanie w czystości alejek, dróg i chodników,
- prowadzenie bieżących napraw, utrzymanie ładu i porządku oraz dbałość o tereny zielone,
- nadzór nad pracami porządkowymi na cmentarzach miejskich poprzez ustalanie zakresu pracy podległych pracowników, wyznaczanie im zadań,
wydawanie wiążących poleceń i ustalanie terminu wykonania tych prac, prowadzenie ewidencji czasu pracy podległych pracowników,
- zabezpieczenie sprzętowo - materiałowe i ludzkie poszczególnych prac,
- należyte wykorzystanie czasu pracy podległych pracowników,
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowością wykonywania grobów i ustawień pomników,
- egzekwowanie przestrzegania regulaminu cmentarzy,
- zapewnienie właściwego stanu urządzeń wodno-kanalizacyjnych, chłodniczych, oraz kotłowni,
- zapewnienie dozoru cmentarzy komunalnych.
2) Prowadzenie całokształtu usług pogrzebowych w szczególności:
- obsługa karawanu,
- wykonywanie grobów ziemnych i murowanych,
- organizacja pogrzebów,
- chowanie zmarłych zgodnie z planem zagospodarowania powierzchni grzebalnych,
- prowadzenie ekshumacji zawłok,
- prowadzenie sprzedaży akcesoriów pogrzebowych.
3) Kompleksowa i profesjonalna obsługa klientów.
4) Udział w ceremoniach pogrzebowych.
5) Należyta dbałość o powierzone mienie i zabezpieczenie powierzonego mienia przed kradzieżą i zniszczeniem.
6) Wykonywanie innych poleceń zleconych przez pracodawcę.
7) Przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy.
8) Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów o ochronie przed pożarami.
9) Przestrzeganie przepisów o ochronie tajemnicy służbowej i państwowej.
10) Zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach z interesantami.
11) Wykonywanie powierzonych zadań sumiennie, sprawnie i bezstronnie.
4. Do naboru należy przedłożyć następujące dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys - curriculum vitae,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku: organizator usług cmentarnych i pogrzebowych,
9) inne dokumenty świadczące o predyspozycjach i umiejętnościach przydatnych na stanowisku: organizator usług cmentarnych i pogrzebowych.
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie w sekretariacie zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu lub wysłać pocztą z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko: Organizator usług cmentarnych i pogrzebowych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wałczu, w terminie do dnia 11.06.2014 r. Dokumenty, które wpłyną do zakładu po upływie wyżej wskazanego terminu nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".
Załączniki (3) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Adam Dyksik |
Data utworzenia: | 2014-05-26 12:17:22 |
Wprowadził do systemu: | Łukasz Podgórski |
Data wprowadzenia: | 2014-05-26 12:17:37 |
Opublikował: | Łukasz Podgórski |
Data publikacji: | 2014-05-26 12:19:02 |
Ostatnia zmiana: | 2014-05-30 09:36:57 |
Ilość wyświetleń: | 2461 |