Dyrektor Zakładu  Gospodarki  Komunalnej  w  Wałczu

ogłasza nabór na stanowisko

Organizator usług cmentarnych i pogrzebowych

1. Pracownikiem zatrudnionym na stanowisku:

        organizator usług cmentarnych i pogrzebowych może być  osoba, która:

1)      posiada obywatelstwo polskie,

2)      posiada wykształcenie  minimum średnie,

3)      posiada co najmniej  pięcioletni  staż pracy,

4)      posiada prawo jazdy kategorii B,

5)      posiada znajomość przepisów prawa dotyczących pochówku zmarłych i zagospodarowania cmentarzy: ustawa z 31.01.1959r. o cmentarzach  i chowaniu zmarłych (tekst ujednolicony Dz. U. z 2011 r. nr 118 poz. 687),

rozporządzenie Ministra Zdrowia z 7.12.2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz.U. nr 153 poz.1783 z późn.zm.), rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 01.08.2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. nr 90 poz.1013 z późn.zm.),

6)      cieszy się nieposzlakowana opinią,

7)      nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8)      ma  pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

2.Kandydat powinien dodatkowo:

             1. Posiadać stan zdrowia pozwalający  na podjęcie i wykonanie zatrudnienia na stanowisku: organizator usług cmentarnych i pogrzebowych

3. Do obowiązków organizatora usług cmentarnych i pogrzebowych w Zakładzie

    Gospodarki  Komunalnej w Wałczu  należy m.in.:

1)  Nadzór nad funkcjonowaniem cmentarzy miejskich w szczególności:

     - przyjmowanie zwłok do pochowania na cmentarzach  zgodnie z  obowiązującymi  przepisami, 

     - zapewnienie właściwego stanu ogrodzeń, bram i dróg wewnętrznych,

     - utrzymanie w czystości alejek, dróg i chodników,

     - prowadzenie bieżących napraw, utrzymanie ładu i porządku oraz dbałość o tereny zielone,

     - nadzór nad pracami porządkowymi na cmentarzach miejskich poprzez ustalanie zakresu pracy podległych pracowników, wyznaczanie im zadań, 

       wydawanie wiążących poleceń  i ustalanie terminu wykonania tych  prac, prowadzenie ewidencji czasu pracy podległych pracowników,

     - zabezpieczenie sprzętowo - materiałowe i ludzkie poszczególnych  prac,

     - należyte wykorzystanie czasu pracy podległych pracowników,

     - sprawowanie nadzoru nad prawidłowością wykonywania grobów i ustawień pomników,

     - egzekwowanie przestrzegania regulaminu cmentarzy,

     - zapewnienie właściwego stanu urządzeń wodno-kanalizacyjnych, chłodniczych, oraz kotłowni,

     - zapewnienie dozoru cmentarzy komunalnych.

             

  2)  Prowadzenie całokształtu usług pogrzebowych w szczególności:

    - obsługa karawanu,

    - wykonywanie grobów ziemnych i murowanych,

    - organizacja pogrzebów,

    - chowanie zmarłych zgodnie z planem zagospodarowania powierzchni grzebalnych,

    - prowadzenie ekshumacji zawłok,

    - prowadzenie sprzedaży akcesoriów pogrzebowych.

  3) Kompleksowa i profesjonalna obsługa klientów.

  4) Udział w ceremoniach pogrzebowych.

  5) Należyta dbałość o powierzone mienie i zabezpieczenie powierzonego mienia przed kradzieżą i zniszczeniem.

  6) Wykonywanie innych poleceń zleconych przez pracodawcę.

  7) Przestrzeganie porządku i dyscypliny pracy.

  8) Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także  przepisów o ochronie przed  pożarami.

  9) Przestrzeganie przepisów o ochronie tajemnicy służbowej i państwowej.

10) Zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach z interesantami.

11) Wykonywanie powierzonych zadań sumiennie, sprawnie i bezstronnie.

   4. Do naboru należy przedłożyć następujące dokumenty:

1)   list motywacyjny,

                        2)   życiorys - curriculum vitae,

                         3)   kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,

                         4)   kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,

                         5)   kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

                         6)  oryginał  kwestionariusza  osobowego,

                         7)  oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

 8)  oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku: organizator usług cmentarnych i pogrzebowych,

 9)  inne dokumenty świadczące o  predyspozycjach i umiejętnościach przydatnych na stanowisku: organizator usług cmentarnych i pogrzebowych.

Wymagane  dokumenty  należy składać  w zaklejonej  kopercie w sekretariacie  zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu  lub wysłać pocztą  z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko: Organizator usług cmentarnych i pogrzebowych  w  Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Wałczu, w terminie do dnia 11.06.2014 r. Dokumenty, które wpłyną do zakładu  po upływie wyżej wskazanego terminu nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe  CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:  "Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu rekrutacji zgodnie z ustawą  z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku  o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".